طراحی لوگو دو بعدی
طراحی لوگوی دوبعدی از کاربردیترین پرطرفدارترین لوگوهایی است که تا به امروز نزد صاحبان مشاغل برای معرفی برند استفاده شده است، اگرچه امروزه لوگوهای سهبعدی نیز مشتریان خاص خود را دارند اما هستند کسانی که سادگی را ترجیح میدهند و دوست دارند لوگویشان منجر به سردرگمی مخاطب نشود. همکاران پرتلاش و باسابقه ما در لوگوداک آماده خدمت به شما در زمینه طراحی لوگو مطابق با سلیقه و نظر شما هستند، برای کسب اطلاعات بیشتر همچنین مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
چرا طراحی لوگو 2D با لوگو داک؟
سفارش لوگو دوبعدی
قیمت طراحی لوگو 2بعدی
ما به رشد تجارت دیجیتال شما کمک می کنیم
تیم لوگو داک بهترین تیم طراحی لوگو در مشهد است که با هم همکاری داشتیم و لوگو دوبعدی رو به لوگو سه بعدی تبدیل کردند
از همکاری با نیم خلاق و حرفه ای لوگو داک بسیار راضی بودم و همکاری با این تیم حرفه ای و خلاق را ادامه خواهم داد.
مراحل طراحی لوگو دوبعدی
- مرحله یک
- مرحله دو
- مرحله سه
- مرحله چهار
انواع لوگو 2D
یک دو خط محتوا
متنی که برای این مدل لوگو میشه نوشت اینجا قرار میگیره.
متنی که برای این مدل لوگو میشه نوشت اینجا قرار میگیره.
متنی که برای این مدل لوگو میشه نوشت اینجا قرار میگیره.
متنی که برای این مدل لوگو میشه نوشت اینجا قرار میگیره.
شرکت دیزاین لوگو دوبعدی
برندهایی که افتخار همکاری داشتهایم!
چرا طراحی لوگو 2 بعدی؟
یکی از دلایل محبوبیت و تاثیرگذاری لوگوی دو بعدی سادگی آن است. با لوگوی دو بعدی حرفهای میتوانید به خوبی نظر مشتریان را جلب کرده و برند خود را در ذهن آنها حک کنید.
بهترین شرکت طراحی لوگو 2 بعدی کدام است؟
همکاران ما در لوگو داک با سالها تجربه کار حرفهای و کاملاً تخصصی در زمینه طراحی لوگو میتوانند بهترین لوگو را برای شما عزیزان طراحی کنند. برای سفارش طراحی لوگو 2 بعدی میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
طراحی لوگو 2 بعدی چیست و چه اهمیتی دارد؟ چه نکاتی را باید در طراحی لوگو 2 بعدی رعایت کنیم؟ لوگو 2 بعدی از جمله انواع لوگو است که به صورت کاملاً flat و بدون هیچ حجمی طراحی میشود. بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و امروزی همچنان از این نوع لوگو برای برند خود استفاده میکنند. طراحی لوگوی 2 بعدی به دلیل پیچیدگی و زحمت کمتری که نسبت به نمونههای 2 بعدی دارد قیمت کمتری هم خواهد داشت. یکی از دلایل مهمی که موجب محبوبیت این نوع طراحی لوگو شده است زیبایی آن در عین سادگی است. ساده بودن لوگو میتواند ماندگار آن در ذهن مخاطبان را بیشتر کرده و نتایج شگفتانگیزی برای کسب و کار شما به دنبال داشته باشد. این در حالی است که پیچیده کردن طراحی و افزایش جزئیات آن موجب سردرگمی و گیج شدن مخاطب خواهد شد.
یکی از نکات دیگری که باید در طراحی لوگو 2 بعدی به آن توجه داشته باشید ترکیب رنگی است. استفاده از ترکیب رنگی نامناسب میتواند آینده کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار دهد. توصیه ما به شما استفاده از رنگهای سازمانی کسب و کار است. علاوه بر این بهتر است طراحی لوگو دو بعدی به گونهای انجام شود در طراحیهای سیاه و سفید همچنان جذابیت و زیبایی خود را حفظ کند. همکاران ما در لوگو داک با سالها تجربه کار تخصصی و حرفهای در زمینه طراحی لوگو آماده خدمترسانی به شما عزیزان هستند. برای دریافت مشاوره طراحی لوگو 2 بعدی و همچنین قرارداد طراحی لوگو همین حالا با شماره 09150554525 تماس بگیرید.
لوگو 2 بعدی چیست؟
طراحی لوگو 2 بعدی از جمله انواع سبکهای طراحی لوگو است. در این سبک همانطور که از نامش پیداست لوگو به صورت 2 بعدی (2D) طراحی شده و هیچ حجمی ندارد. بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و شناخته شده در سرتاسر جهان از لوگوهای دو بعدی استفاده میکنند. شما نیز میتوانید برای موفقیت بیشتر کسب و کار خود و حک شدن در ذهن مشتریان از خدمات طراحی لوگو 2 بعدی در لوگو داک بهرمند شوید.
یکی از مواردی که میتواند به خوبی فایدهی طراحی لوگو 2 بعدی را نشان دهد سادگی و ماندگاری است. بسیاری از مشتریان میتوانند به راحتی لوگوهای 2 بعدی را به خاط بسپارند. این ویژگی میتواند مزایای بسیار زیادی برای کسب و کار شما به دنبال داشته باشد. البته بهتر است توجه داشته باشید که طراحی لوگوی 2 بعدی باید کاملاً ساده انجام شود. طراحیهای پیچیده میتواند ذهن مشتریان را منحرف کرده و آنها را سردرگم کند. اگر میخواهید بهترین لوگو 2 بعدی را برای کسب و کار خود داشته باشید میتوانید همین حالا با همکاران ما در لوگو داک تماس گرفته و با فهمیدن قیمت طراحی لوگوی ما شگفت زده شوید.
اصول طراحی لوگو 2 بعدی
طراحی لوگوی دو بعدی را میتوان روشی کلاسیک برای طراحی لوگو دانست. البته همچنان بسیاری از برندها ترجیه میدهند از همین روش برای نشان دادن هویت خود استفاده کنند. در طراحی لوگوی دو بعدی باید به نکات و اصول زیادی توجه داشته باشید تا بتوانید یک طراحی خاص و منحصر به فرد داشته باشید. از جمله این نکات میتوان به ترکیب رنگی لوگو اشاره داشت. سعی کنید در طراحی لوگوی خود از رنگهای مناسب استفاده کنید تا بتوانید پیام مورد نظرتان را به خوبی به مخاطبان القاء کنید.
همچنین بهتر است شرایطی را که به چاپ سیاه و سفید نیاز خواهید داشت را نیز در نظر داشته باشید. در واقع طراحی لوگو 2 بعدی باید به صورتی انجام شود که در صورت سیاه و سفید کردن طرح چیزی از زیبایی آن کاسته نشده و همچنان بتواند مخاطبان را جذب کند. اگر میخواهید یک لوگوی حرفهای و منحصر به فرد داشته باشید باید از کمک طراحان باتجربه و ماهر استفاده کنید. همکاران ما در لوگو داک با تجربه بالا و نمونه طراحی لوگوهای دو بعدی بسیار، در خدمت شما عزیزان هستند.
طراحی لوگو دوبعدی حرفه ای
شاید کمتر کسی متوجه تفاوت لوگو دوبعدی و لوگو سه بعدی شود و فقط کسانی که به صورت حرفه ای طراحی لوگو انجام میدهند، متوجه تفاوت این دو خواهند شد. اکثر لوگو هایی که طراحی میشود در دسته لوگو های دوبعدی قرار میگیرد. اما یک طراح حرفه ای میتواند لوگو دو بعدی شمارا به راحتی به لوگو سه بعدی تبدیل کند.
طراحی لوگو دوبعدی با فتوشاپ
شاید برای خیلی ها سوال باشد که لوگو با چه نرم افزار هایی طراحی میشود. قابل به ذکر است که معمولا برای طراحی لوگو با استفاده از نرم افزار ایلاستریتور میتوان لوگوخاص و منحصر به فردی را طراحی کرد، اما اگر قصد طراحی لوگو ساده دوبعدی داشته باشید، میتوانید با کمک نرم افزار فتوشاپ به راحتی لوگو مورد نظر را طراحی کنید. در نتیجه می توانید با فتوشاپ لوگو برای فروشگاه موبایل دو بعدی داشته باشید.
اهمیت طراحی لوگو دوبعدی
در گذشته بسیاری از کسب و کار ها برای تشکیل برند خود و شناخته شدن در دنیای تجارت نیاز به طراحی لوگو داشتهاند .یکی از مهمترین کارهای قبل سفارش طراحی لوگو، انتخاب نام تجاری برای لوگو بوده است. رایج ترین لوگو در گذشته نام مجموعه بوده به همین دلیل انتخاب نام تجاری از اهمیت بیشتری برخوردار بوده است اما رفته رفته با ترکیب اشکال و استفاده از المان های دیگر هویت جدیدی به لوگو بخشیدند و لوگو ها تنوع بیشتر یپیدا کردند. در ابتدای طراحی لوگو، از طراحی لوگو دوبعدی به دلیل جدید بودن استقبال زیادی شد و به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی و حرفه ای شدن نرم افزار ها لوگو های سه بعدی، لوگو مونگرام،لوگو مینیمال و … به روی کار آمدند.
طراحی لوگوی دو بعدی یا سه بعدی: کدام یک برای برند شما بهترین است؟
طراحی لوگو معمولاً به عنوان نماد برند دو بعدی در نظر گرفته می شود، اما از سال 1990 با برندها شروع به ایجاد خلاقیت و فراتر از دو بعدی کردند.تا جایی که دیگر بهمحصولات چاپی فکر نمی کردند و از طراحی لوگو برای تبلیغات تلویزیونی تولید ویدیوو فضاهای مجازی استفاده کردند. اما باید بدانید که هیچ لوگویی، به لوگوی بعدی برتری ندارد. بهترین پاسخ این است که هر دو را داشته باشید. یکی را به عنوان طرح اصلی لوگوی خود و دیگری را به عنوان طرح ثانویه برای رسانه های دیگر انتخاب کنید.
مزایای طراحی لوگوی دو بعدی
داشتن یک طراحی لوگو دوبعدی جالب میتواند برای کسانی که به تازگی شروع به کسب و کارکرده اند بسیار اهمیت داشته باشد وباعث شود که سریع رشد کنید. ازجمله مزایا طراحی لوگو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- هویت نام تجاری
- نگاه حرفه ای
- رشد بازاریابی
- بازگشت سرمایه گذاری
- مقرون به صرفه بودن
آموزش طراحی لوگو دوبعدی
ما در تیم لوگو داک برای تشکیل یک تیم حرفه ای طراحی لوگو، با برگزاری دوره های آموزشی طراحی لوگو با نرم افزار فوتوشاپ و طراحی لوگو با ایلاستریتور توانسته ایم هنرآموزان زیادی داشته باشیک توانسته اند برای برندهای مطرح در سطح دنیا، لوگو طراحی کنند. برای اطلاع از دورههای آموزشی لوگوداک با ما در تماس باشید.