ریدیزاین لوگو

ریدیزاین لوگو(Redesign logo) چیست و چه کاربردی دارد؟ در دنیای امروز کسب‌و‌کارهایی که از تکنیک‌های آپدیت بهره می‌برند به موفقیت بیشتری دست یافته‌اند. این تکنیک به روز بودن در تمامی زمینه‌ها از جمله طراحی لوگو نیز شامل می‌شود که اصطلاحا به آن بازطراحی یا ریدیزاین لوگو گفته می‌شود. در ریدیزاین لوگو عناصر اصلی لوگو حفظ می‌شود و بر طبق سلیقه کارفرما می‌تواند رنگ، فونت و یا سبک لوگو تغییر کند و در واقع همزمان با رشد و پیشرفت تکنولوژی طراحی لوگو نیز همگام با آن آپدیت می‌شود و به سلیقه مشتریان و مخاطبان برند نزدیک‌تر می‌شود.

ریدیزاین لوگو باعث می‌شود مشتریان حس کنند که همواره به سلیقه و نظرشان اهمیت داده می‌شود و کمپانی همگام با نیازهای جامعه در حال رشد و تغییر است، پس لازم است  توجه ویژه‌ای به اهمیت مقوله ریدیزاین لوگو داشته باشید. برای پیاده سازی مجدد یا همان ریدیزاین لوگو می‌توانید با همکاران و طراحان ما در لوگو داک در تماس باشید.

SAMPLE OF LOGO

نمونه کار لوگو

WHAT IS A LOGO

چرا طراحی لوگو با لوگوداک

0

مهارت های من
مهارت های من
مهارت های من
مهارت های من
REDESIGN OLD LOGOS

بازسازی لوگوهای قدیمی

طراحی مجدد لوگو یکی از فرآیندهای مهم و اساسی است که هرچقدر هم لوگوی شما حرفه‌ای و مناسب طراحی شده باشد با گذشت زمان دچار فرسودگی و عدم دارا بودن جذابیت قبلی خودش خواهد شد. پس هر چقدر هم که لوگوی شما حرفه‌ای و مناسب طراحی شده باشد پس از گذشت چند سال نیاز به بازسازی خواهد داشت. اگر نیاز به طراحی مجدد لوگو مجموعه خود را دارید کافی است با ما تماس حاصل کنید.

REDESIGN LOGOS

برندهای مختلفی که ریدیزاین لوگو انجام داده‌اند

برندهای و شرکت‌های مختلفی سالانه اقدام به طراحی مجدد لوگو خود می‌کنند. از این میان برندهای مشهوری که اقدام به طراحی مجدد لوگو کرده‌اند در زیر لیست کرده‌ایم.

  • طراحی مجدد لوگو فیسبوک
  • طراحی مجدد لوگو ویسا
  • بازسازی لوگو بینگ
  • ریدیزاین لوگو یاهو
ویدئویی در باره اصول ریدیزاین لوگو

0

CUSTOMERS COMMENTS

آنچه همراهان ما میگویند

0

مریم مجاهد
مریم مجاهد

0

0

محسن حقگو
محسن حقگو

0

0

BEST COMPANY

بهترین شرکت طراحی مجدد لوگو

شرکت طراحی لوگوی لوگو داک یکی از شرکت‌های فعال و حرفه‌ای در زمینه طراحی مجدد لوگو است. این برند با استفاده از دانش تجربی و آکادمیک خود یکی از برندهایی است که توانسته است خدمت طراحی مجدد لوگو خود را به برندهای متعددی ارائه دهد. در صورت نیاز به طراحی مجدد لوگو و همچنین برخورداری از لیست قیمت طراحی مجدد لوگو کافی است با ما تماس حاصل کنید.

0

مدیریت پروژه

Collaboration podcast

پادکست همکاری با لوگوداک

0

باتوجه‌به اینکه چه تغییراتی در لوگو ایجاد می‌شود و طراحی مجدد چقدر زمان‌بر است قیمت های متفاوتی دارد که برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو با ما در تماس باشید.

کسانی که از گذشته لوگو داشته‌اند اما با گذر زمان لوگو آنها از مد رفته است و یا تغییرات در برند آنها به وجود آمده است نیاز به طراحی مجدد لوگو یا لوگو دیزاین دارند.

CORPORATE SERVICE

جدیدترین مقالات در لوگوداک

بازسازی لوگو به چه معنا بوده و به چه منظوری انجام می‌شود؟ هر شرکت یا سازمان چه زمانی به redesign logo نیاز خواهد داشت؟ همانطور که می‌دانید طراحی لوگو یکی از مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین اقداماتی است که باید برای بقای کسب و کار و دیده شدن آن انجام شود. با این وجود با توجه به شرایط کسب و کار و وضعیت حاکم بر جامعه هر لوگو تاریخ انقضای مخصوص به خود را داشته و باید در زمان مناسب بازسازی یا ریدیزاین شود. از جمله عواملی که می‌توانند نیاز کسب و کار به طراحی مجدد لوگو را به خوبی نشان دهند می‌توان به گسترش و پیشرفت کسب و کار، تغییر در سلیقه و نظر مخاطبان و مشتریان، و همچنین تغییر در مد جهانی اشاره داشت. بازسازی لوگو گاه می‌تواند شامل اصلاح لوگو و گاه می‌تواند شامل ظرافت بخشیدن به آن باشد.

شما می‌توانید با بازسازی لوگوی برند خود همگام با نیازها و خواسته‌های مخاطبین خود حرکت کرده و به راحتی در رقابت میان دیگر کسب و کارها پیروز شوید. بهتر است برای طراحی مجدد لوگو از کمک طراحان باتجربه و حرفه‌ای استفاده کنید. همکاران ما در لوگو داک آماده خدمت‌رسانی و مشاوره طراحی لوگو به شما عزیزان هستند. برای سفارش بازسازی یا ریدیزاین لوگو می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بازسازی لوگو یا لوگو ریدیزاین یکی از فرآیند‌هایی است که مجموعه‌های مختلف پس از گذشت چندین سال از عمر برند خود اقدام به طراحی مجدد لوگوی خود می‌کنند. موارد و دانش زیادی لازم است تا بازسازی لوگو به صورت درست و مناسب اجرا شود. از جمله این موارد می‌توان به درک درست ساختار لوگوی قبلی مجموعه و همچنین توجه به نیازمندی مجموعه سفارش دهنده ریدیزاین لوگو داشته باشد. شرکت طراحی لوگو، لوگو داک با سال‌ها تجربه در امر طراحی مجدد لوگو  و نمونه لوگوهای مختلف، توانسته است لوگوهای مختلفی را به صورت حرفه‌ای بازسازی مجدد کند.

بازسازی لوگو همواره یکی از اساسی‌ترین مشکلات برندهای بزرگ و شناخته شده است. روند بازسازی لوگو خود به دلیل وجود پیچیدگی‌‌های مختلف همواره یکی از چالش‌های شرکت‌های بزرگ و شناخته شده است، عدم وجود مجموعه‌های حرفه‌ای طراحی لوگو که توانایی بازسازی لوگو داشته باشند است. شرکت طراحی لوگوی لوگو داک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه طراحی لوگو یکی از شرکت‌های حرفه‌ای در امر بازسازی لوگو شناخته می‌شود که شما می‌توانید نمونه کار طراحی لوگو این مجموعه را ببینید.

بازسازی لوگو - لوگو داک
بازسازی لوگو – لوگو داک

 

 

 

چه دلایلی موجب نیاز به  redesign logoمی‌شوند؟

یکی از عباراتی که ممکن است در طول حیات کسب و کار خود آن را بسیار بشنوید بازسازی یا همان ریدیزاین لوگو است. اما طراحی مجدد لوگو به چه معنا بوده و چرا مهم است؟  هر لوگو با توجه به شرایط فرهنگی، اجتماعی، محیطی، و همچنین تغییر نسل‌ها به بهبود و بازسازی نیاز خواهد داشت. توجه داشته باشید که هر لوگو عمر مشخصی داشته و باید پس از زمان معینی ریدیزاین شود. در واقع فرایند طراحی لوگو به این منظور صورت می‌پذیرد که لوگوی شما هر اندازه که حرفه‌ای باشد با گذر زمان فرسوده شده و جذابیت اولیه خود را از دست خواهد داد. در ادامه اساسی‌تری دلایلی که موجب نیاز کسب و کارها به بازسازی لوگو می‌شود را معرفی می‌کنیم:

گسترش کسب و کار

تمامی کسب و کارها با گذر زمان به پیشرفت و ارتقاء و گسترش می‌رسند. گاه ممکن است این پیشرفت در زمینه افزایش، تغییر، و یا تنوع محصول رخ دهد و گاه ممکن است در زمینه محدوده کاری ایجاد شود. این تغییرات با وجود مزایای زیادی که دارند به مرور موجب فرسودگی و عدم کارایی لوگوی کسب و کار خواهند شد. از این رو مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها باید در زمان مناسب با گسترش و ارتقاء کسب و کار دست به بازسازی و ریدیزاین لوگوی خود بزنند تا بتوانند مشتریان را با پیشرفت‌های خود همراه کنند.

تغییر سلیقه مشتریان

همانطور که می‌دانید یکی از پایه‌های مهم طراحی لوگو توجه به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان و مخاطبان هدف است. لوگوی شما در واقع کلیدی‌ترین نقش را در شناسایی تجارتتان توسط مخاطبان ایفا خواهد کرد. توجه داشته باشید که مخاطبان و مشتریان تصمیم‌گیرندگان اصلی در انتخاب برندتان خواهند بود. این جمله نشان می‌دهد که بسیاری از مشتریان در اغلب موارد به صورت احساسی و سلیقه‌ای تصمیم‌گیری می‌کنند. در واقع مشتریان با اولین برخورد با برند و لوگوی شما تصمیم می‌گیرند که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند یا نه. جذابیت روز، فرهنگ جامعه، و سلیقه احساسی مشتریان با گذر زمان تغییر می‌کند. از این رو برند شما نیز باید در گذر زمان به طراحی مجدد لوگو پرداخته و آن را با سلیقه و نظر مشتریان همگام کند.

تغییر در مد جهانی

هر برند و کسب و کاری از استراتژی‌های مشخصی برای نیازسنجی مخاطبان و تعیین شیوه عملکرد کسب و کار خود استفاده می‌کند. نکته قابل توجه این است که این استراتژی‌ها در طول زمان تغییر می‌کنند. ساختارهای مد جهانی نیز هر ساله تغییر کرده و بر این استراتژی‌ها اثرگذار هستند. همین عوامل می‌توانند موجب فرسودگی لوگو و نیاز به بازسازی و ریدیزاین آن شوند.

آیا لوگوی من نیاز به بازسازی دارد؟

معمولاً هر کسب و کاری پس از 3 تا 5 سال فعالیت به redesign logo نیاز دارد. همچنین عواملی از جمله عدم هماهنگی لوگو با محصولات، عدم تطبیق لوگو با نام تجاری شرکت، و عدم رعایت اصول حرفه‌ای در طراحی لوگو نیز می‌توانند نیاز شما به طراحی مجدد لوگو را مشخص کنند. برای اینکه بدانید قرارداد طراحی لوگو کامل شامل چه مواردی هست، پیشنهاد میکنم مقاله قرارداد طراحی لوگو را مطالعه کنید.

عوامل موثر در طراحی مجدد لوگو کدامند؟

از جمله عوامل موثر در بازسازی لوگو می‌توان به نام برند، رنگ‌های سازمانی، محل فعالیت، نوع خدمات، و همچنین جامعه هدف اشاره داشت.

5/5 - (6 امتیاز)