طراحی لوگو مژه
امروزه برای سالنهای تخصصی کاشت و اکستنشن مژه یکی از مهمترین کارها جهت برند سازی و جلب توجه مخاطب طراحی لوگو مژه است. در چندین سال اخیر، کاشت مژه طرفداران بسیاری در بین خانمها داشته، به همین دلیل هم، تعداد سالنهای تخصصی ارائه دهندهی خدمات مژه هم افزایش یافته است. در این کار کسانی موفق هستند و خود را از دیگر رقبا متمایز میکنند که کار خود را به صورت حرفهای انجام دهند و در معرض دید مشتریان قرار گیرند.
به طور کلی طراحی لوگو مژه یک نمادی است که میتواند نام کسب و کار یک مژه کار را در کنار هویت و شخصیت منحصر به فرد آن به مشتریان و مخاطبان هدف نشان دهد. در ادامه توضیحاتی درباره انواع لوگو مژه و اهمیت طراحی آن به شما ارائه خواهیم کرد.
قیمت طراحی لوگو مژه کار
عوامل مختلفی بر قیمت طراحی لوگو مژه کار تاثیر میگذارد که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.
نوع طراحی لوگو: اینکه کارفرما یا مژه کار چه نوع لوگویی را سفارش میدهد که از نوع تایپ یا تصویری باشد.
مدت زمان طراحی لوگو: مدت زمانی که برای طراحی لوگو صرف میشود از موارد مهمی محسوب میشود. طبیعتاً هر چه مدت زمان طراحی لوگو کمتر باشد قیمت بیشتری هم دارد.
میزان بودجه مورد نظر: زمانی که قصد سفارش طراحی لوگو دارید باید حتما میزان تقریبی بودجه مورد نظر خود را هم مشخص کنید. معمولا طراحی لوگو مژه کار در بازه قیمتی یک الی دو میلیون تومان است که این قیمت با توجه به تعداد ادیتها و اتودهای بکار رفته میتواند بیشتر هم شود.
تعداد ویرایش طراحی لوگو: معمولا تعداد ویرایش لوگو یک تا سه بار است و اگر بیشتر باشد باید بابت آن هزینه بیشتر پرداخت کرد.
انواع لوگو مژه
لوگوی مژه تنها یک نماد نیست بلکه به عنوان طرحی که هویت کسب و کار شما را به مشتریان معرفی کند، محسوب میشود. طراحی لوگو اکستنشن مژه انواع مختلفی دارد که لازم است اطلاعات کافی درباره آنها داشته باشید تا بتوانید یک لوگو برای مژه کار طراحی کنید. انواع لوگوی مژه به شرح زیر هستند.
طرح لوگو تایپ: در طراحی لوگو تایپ شما از حروفهای مربوط به کسب و کار خود باید استفاده کنید.
طرح ترکیبی: یکی از بهترین نوع طرحها که میتوان هم نماد و هم اسم کسب و کار شما در این طرح بکار برد و تاثیر گذاری بیشتری بر ذهن مخاطب گذاشت طرح ترکیبی است.
طرح پیکتوگرام: در این نوع طرح میتوانید از یک تصویر برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کنید.
اهمیت طراحی لوگو مژه
- همانطور که میدانید بسیاری از شرکتها هستند برای اینکه بتوانند کسب و کار خود را به مخاطبان نشان دهند، از طراحی لوگو استفاده میکنند. در صورتی که شما بتوانید یک لوگو حرفهای طراحی کنید میتوانید برند خود را با سایر رقبا متمایز کنید. بنابراین هر چه طراحی لوگو مژه جذابتر باشد، مشتریان بیشتری جذب سالن آرایشی مورد نظر میشوند. همچنین یک لوگو یا آرم، خدماتی که یک کسب و کار یا آرایشگاه انجام میدهد را نشان میدهد.
علاوه بر مواردی که ذکر شد طراحی لوگوی مژه باعث میشود سالن شما مدت زمان بیشتری در ذهن مشتری بماند و در صورت رضایت از کار شما، شما را به دیگران هم معرفی کنند. بنابراین طراحی لوگو اکستنشن مژه مزایای بسیاری دارد که در ادامه به بررسی آنها پرداختهایم.
میتوان به صورت حرفهای کسب و کار یا سالن خود را معرفی کنید.
یک تفاوتی با دیگر رقبا داشته باشید.
سبب جلب اعتماد مشتری میشود.
یک نوع بازاریابی اصولی و مناسب محسوب میشود.
و سبب افزایش درآمد هم میشود.
گوشهای از مشتریان ما...
0
0
0
0
سفارش طراحی لوگوی مژه
برای سفارش طراحی لوگو مژه میتوانید از سایت لوگو داک استفاده کنید تا روند تبلیغاتی شما به سرعت انجام شود. در سایت لوگو داک نمونههای مختلفی از لوگو برای مژه کار وجود دارد. طراحی لوگو برای مژه کار در سایت لوگو داک از تنوع بالایی برخوردار است که طراحان میتوانند از آنها برای تکمیل سفارشات خود استفاده کنند.
ویژگیهای لوگو مژه
معمولا لوگو اولین چیزی است که مشتریان شما با آن روبرو میشوند و به عنوان هویت بصری کسب و کار شما محسوب میشود. برای یک سالن زیبایی یا خدمات اکستنشن مژه باید یک لوگوی مرتبط، ساده و به یاد ماندنی طراحی کرد. از جمله ویژگیهای یک نمونه لوگوی مژه مناسب به صورت زیر هستند.
لوگوی ساده: هر چه که لوگوی مربوط به کسب و کار شما ساده باشد بیشتر در ذهن مخاطب یا مشتریان میماند.
نشان دهنده کسب و کار: لوگوی مورد نظر حتما باید مرتبط با کاری باشد که انجام میدهید.
تاثیر گذار: زمانی که یک لوگو منحصر به فرد باشد هم در موفقیت کسب و کار تاثیر بیشتری دارد هم باعث جذب مشتری میشود.
برندهایی که افتخار همکاری داشتهایم!
بعد از ثبت سفارش لوگو د رچه مدت زمانی طراحی میشود؟
بعد از تکمیل مراحل ثبت سفارش لوگو، طراحی آن حداقل 7 روز و حداکثر 15 روز طول میکشد.
سریعترین راه ثبت سفارش طراحی لوگو؟
سریعترین راه ثبت سفارش طراحی لوگو از طریق سایت و تماس با ما است.