طراحی لوگو تصویری

لوگو تصویری (visual logo design) یکی از انواع لوگو است که کارکرد بسیار عالی و مناسبی دارد. همان طور که از نام این لوگو مشخص است، لوگو تصویری هویت برند شما را می سازد که مشتری بالقوه آن را رویت میکند. طراحی لوگوی تصویری به مهارت، تجربه و دانش نیاز دارد و شما می توانید با برنامه هایی اعم از آموزش طراحی لوگو تصویری ویا نرم افزار طراحی لوگو تصویری ، طراحی لوگو با فتوشاپ طراحی لوگو با گوشی همراه و…لوگوی تصویری مورد نظر خود را طراحی کنید. چه برای اولین بار است که یک لوگو تصویری طراحی می کنید چه در نظر دارید لوگوی تصویری فعلی خود را ریدیزاین لوگو کنید برای مشاوره و تولید طراحی برای کسب و کار خود می‌توانید با متخصصان ما در تماس باشید.

SAMPLE OF LOGO

نمونه لوگو تصویری

چرا دیزاین لوگو تصویری با لوگو داک

مهارت های طراحی لوگو تصویری
لوگو تصویری چیست؟

سفارش لوگو تصویری

قیمت طراحی لوگو تصویری

طراحی لوگو تصویری چگونه است؟

ویژگی‌های لوگوی تصویری

همکاری با تیم لوگو داک

رضایت مشتریان از تیم طراحی لوگو داک

شهلا مازی
شهلا مازی

تیم حرفه ای و خلاق لوگو داک یکی از بهترین لوگوهایی که در حوزه مزون می‌شد خلق شود را برای من طراحی کرد، از همکاری با این تیم خلاق بسیار راضی بودم.

حسین عدل
حسین عدل

اگر قصد انتخاب یک تیم با صبر و حوصله، خلاق و حرفه ای هستید، تیم طراحی لوگو داک بسیار خوب است.

مراحل طراحی لوگو تصویری

  1. مرحله اول
  2. مرحله دوم
  3. مرحله سوم
  4. مرحله چهارم
اصول طراحی لوگو تصویری

انواع لوگو تصویری

یک دو خط محتوا

لوگو اول
لوگو اول

متنی که برای این مدل لوگو می‌شه نوشت اینجا قرار می‌گیره.

لوگو دوم
لوگو دوم

متنی که برای این مدل لوگو می‌شه نوشت اینجا قرار می‌گیره.

لوگو سوم
لوگو سوم

متنی که برای این مدل لوگو می‌شه نوشت اینجا قرار می‌گیره.

لوگو چهارم
لوگو چهارم

متنی که برای این مدل لوگو می‌شه نوشت اینجا قرار می‌گیره.

لوگو تصویری طراحی شده

شرکت دیزاین لوگو تصویری

چه مدل لوگو تصویری مناسب است؟

پادکست خدمات لوگو تصویری

برندهایی که افتخار همکاری داشته‌ایم!

 

لوگو آنتن
لوگو آتش
لوگو پیتزا
لوگو گل
لوگو برگ
لوگو قفل
سوالات لوگو تصویری

زمان لازم برای طراحی لوگو به عوامل زیادی بستگی خواهد داشت. اما معمولاً 3 تا 7 روز به طور میانگین برای طراحی لوگو به زمان نیاز خواهد بود.

ذهن انسان با راحتی بیش‌تری با تصاویر ارتباط برقرار می‌کند. با استفاده از لوگو تصویری زمانی که نام برند شما به میان می‌آید مخاطبان به راحتی تصویر لوگو شما را به خاطر خواهند آورد.

طراحی لوگو تصویری (Visual logo design) چیست و چه کارکردی دارد؟ لوگوی تصویری یکی از روش‌های طراحی لوگو است. در این روش با استفاده از تصویر سعی می‌‎کنیم که معنا و مفهوم را به مخاطب برسانیم. به دلیل استفاده از تصویر در این نوع لوگو‌ها عموما فهم و درک آن آسان است.
لوگو، تصویری است که با توجه به کار، خدمات و نوع شرکت (سازمان، نهاد، ارگان و …) جهت معرفی شرکت به دیگران توسط یک یا چند طراح ماهرکشیده می‌شود.
از آنجایی که تصاویر راحت‌تر از رسانه‌های دیگر با افراد ارتباط برقرار می‌کنند، داشتن یک لوگوی تصویری به شما درمطرح شدن کمک زیادی می‌کند. لوگوهای تصویری از نظر حرفه‌ای زمانی استفاده می‌شوند که یک برند یا شرکت کاملا شناخته‌شده باشد.

لوگو تصویری (Picture Logo) از جمله انواع لوگو است که توسط بسیاری از کسب و کارها و سازمان‌های بزرگ در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید طراحی لوگو یکی از مهم‌ترین بخش‌های هویت بصری هر سازمان یا شرکت است. انواع گوناگونی از لوگو وجود دارند مانند لوگو ترکیبی، لوگو تایپ و …. لوگوی تصویری به عنوان یکی از ماندگارترین، تاثیرگذارترین، و انعطاف‌پذیرترین انواع لوگو شناخته می‌شود و به دلیل همین ویژگی‌ها نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. شما با طراحی لوگوی تصویری می‌توانید به راحتی نظر مخاطبان را جلب کرده و برند خود را در ذهن آنان حک کنید. لوگوهای تصویری به دلیل ماهیت بصری خود به راحتی در حافظه تصویری مخاطبان نقش می‌بندند.

در طراحی لوگوی تصویری باید به نکات زیادی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را از کار خود دریافت کنید. از جمله نکات و اصول مهم در این زمینه می‌توان به رنگبندی لوگو اشاره داشت. توصیه می‌شود که برای رنگبندی لوگو از رنگ‌های سازمانی کسب و کار خود استفاده کنید. علاوه بر این بهتر است در این مسیر از روانشناسی رنگ‌ها نیز کمک بگیرید. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی بیش‌تر طراحی لوگو تصویری و مزایای استفاده از آن بپردازیم همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از جزئیات قرارداد طراحی لوگو و همچنین سفارش طراحی لوگو با تیم لوگو داک در تماس باشید.

طراحی لوگو تصویری - لوگو داک

 

طراحی لوگو تصویری – لوگو داک

انواع لوگوی تصویری

تا به حال فکر کردید که یک لوگوی تصویری چگونه شکل می‌گیرد؟ چه ایده‌ای پشت این لوگوهای تصویری زیباست؟ ایده‌ها و جرقه‌های ذهنی زیادی باعث شکل‌گیری و طراحی یک لوگوی تصویری به یاد ماندنی می‌شوند؛ اما به صورت کلی چند روش اساسی برای خلق یک آرم تصویری جذاب وجود دارد. در زیر به چند مورد از مهم‌ترین انواع یا سبک‌های طراحی لوگوی تصویری اشاره می‌شود:

طراحی لوگوی تصویری بر اساس تصاویر واقعی و حقیقی

در این نوع روش ایده‌پردازی گرافیست و خالق اثر مفاهیم را بر پایه تصاویر حقیقی و رئال مانند عکس حیوانات، اشیاء و … به مخاطب منتقل می‌کند. در واقع در این متد طراحی لوگوی تصویری بر عکس‌ها و احجام واقعی مبتنی است.

استفاده از مفاهیم انتزاعی در خلق لوگوی تصویری

اگر طراح گرافیک برای ساخت آرم تصویری از اشکال و مفاهیم انتزاعی و غیر واقعی بهره گیرد؛ لوگوی تصویری انتزاعی خلق خواهد شد.

لوگوی تصویری مسکات

سبک مسکات (Mascot) یک روش متداول در طراحی گرافیک و ساخت لوگوی تصویری است. در این روش طراح از تصاویر اشخاص، حیوانات و … به صورت کارتونی بهره‌مند می شود. به عبارت دیگر اگر طراح لوگوی تصویری از کاریکاتور یا تصویر کارتونی در آرم تصویری استفاده کند؛ لوگوی تصویری مسکات ساخته می‌شود.

آرم تصویری بر پایه نمادها و سمبل ها

در صورت استفاده از نمادها و سمبل‌های هر حرفه و کسب و کار در لوگو تصویری، یک طرح سمبولیک و نمادین خلق می‌شود.

مزایای طراحی لوگوی تصویری چیست؟

لوگو تصویری خصوصیات زیادی دارد که استفاده از آن را برای بسیاری از کسب و کارها مناسب کرده است. از جمله مزایای این لوگو می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • منحصر به فرد بودن: هر شرکتی ماهیت و ایده‌های منحصر به فرد خود را دارد؛ از این رو لوگوی تصویری می‌تواند به شکلی منحصر به فرد این ماهیت را بازتاب دهد.
  • ماندگاری بالا: این نوع لوگو به دلیل ماهیت تصویری می‌تواند پیام‌های مورد نظر را بسیار راحت‌تر به مخاطبان منتقل کرده و ماندگاری بسیار بیش‌تری داشته باشد.
  • انعطاف‌پذیر بودن: لوگوی تصویری سازگاری بالایی داشته و مفاهیم را به راحتی منتقل می‌کند. به همین دلیل انعطاف‌پذیر بوده و در تمام رسانه‌ها کاربرد دارد.

مشخصات طراحی آرم تصویری خوب

به نظر شما یک لوگوی تصویری جذاب چه ویژگی‌هایی دارد؟ یک طراحی لوگو تصویری خوب چگونه نظر شما را به خود جلب می‌کند؟ به طور کلی طراحی لوگوی تصویری دارای مشخصات خاصی است. مهم‌ترین ویژگی لوگوی تصویری قدرت تاثیرگذاری آن در ذهن مخاطب است. آرم تصویری با هر ایده‌ای که شکل گرفته و طراحی شده است؛ باید بتواند به مخاطب مفهوم مورد نظر برند را منتقل کند. در واقع یک لوگوی تصویری خوب باید درک ارتباط بین طرح، حوزه فعالیت و خدمات ارائه شده برند مورد نظر را برای مخاطب ساده و قابل فهم نماید. همچنین استفاده از طرح‌های پیچیده و بیش از حد مفهومی نیز در ساخت لوگوی تصویری توصیه نمی‌شود. چرا که استفاده از یک دیزاین پیچیده برای آرم تصویری شرکت، ممکن است به جای تاثیر گذاری و کمک به ماندگاری نام برند در ذهن مشتری، مخاطب را گیج کند. بنابراین می‌توان گفت که یک طراحی لوگوی تصویری جذاب در مرتبه اول باید ساده و گیرا باشد و دوم اینکه به صورت کامل و با بیانی گویا مفهوم و شعار برند را به تصویر در آورد. در این میان نباید از تاثیر انتخاب رنگ‌های مناسب در طراحی و ساخت لوگوی تصویری چشم‌پوشی کرد.

رنگبندی لوگو تصویری

یکی از نکات بسیار مهمی که باید در طراحی لوگوی تصویری به آن توجه داشته باشید رنگبندی و پالت رنگی است. همانطور که می‌دانید رنگ‌ها اولین چیزی هستند که می‌توانند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند. رنگ‌ها به راحتی در ذهن نقش می‌بندند و می‌توانند احساسات خاصی را در بیننده ایجاد کنند. از این رو توصیه می‌شود که اهمیت رنگ‌ها را دست کم نگرفته و از کمک متخصصان باتجربه در این زمینه استفاده کنید. توصیه ما به شما استفاده از رنگ‌های سازمانی کسب و کار در رنگبندی لوگوی تصویری است. بدین ترتیب زمانی که مشتریان و مخاطبان رنگ‌های سازمان شما را در هر جایی مشاهده کنند به سرعت لوگوی شما را به خاطر خواهند آورند.

علاوه بر این همانطور که می‌دانید هر رنگ می‌تواند پیامی خاص را به مخاطبان القاء کند. از این رو با انتخاب رنگ‌های مناسب می‌توانید بیش‌تری تاثیر را از لوگوی تصویری خود دریافت کنید. در این زمینه می‌توانید از کمک متخصصان طراحی لوگو استفاده کنید تا از روند صحیح طراحی و انتخاب رنگ‌ها اطمینان کامل داشته باشید. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما در لوگو داک تماس گرفته و از مشاوره رایگان طراحی لوگو برای انتخاب بهترین رنگبندی ممکن برای لوگوی تصویری استفاده کنید.

تعرفه طراحی لوگو تصویری

اینکه “تعرفه طراحی لوگوی تصویری چقدر است؟” یک سوال پر تکرار و البته مهم است. نرخ طراحی لوگو تصویری به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین عامل شرکت و برندی است که خواهان سفارش طراحی آرم تصویری است؛ این برند در چه زمینه‌ای فعال بوده و چقدر اعتبار برند دارد. پارامتر بعدی سلیقه برند در انتخاب لوگوی تصویری مد نظر و میزان سختی و آسانی پیاده سازی مفهوم و شعار برند در تصویر لوگو است. اما باید به این نکته هم اشاره کرد که شرکت طراحی لوگو تصویری نیز در تعیین تعرفه طراحی لوگو تصویری اهمیت زیادی دارد. با این حال لازم به ذکر است که قیمت لوگو تصویری بسیار متغیر است و شما با هر میزان بودجه‌ای می‌توانید یک لوگوی تصویری منحصر به فرد برای برند خود داشته باشید. هم چنین میتوانید برای دیدن نمونه لوگو های طراحی شده توسط لوگو داک، با ما تماس بگیرید.

چرا به طراحی لوگو تصویری نیاز داریم؟

طراحی لوگو تصویری یکی از انواع طراحی لوگو است که می‌توانید به کمک آن برند خود را به مخاطب معرفی کنید. همانطور که می‌دانید تاثیر تصویر به مراتب بیشتر از نوشته است. بنابراین تکنیک طراحی لوگو تصویری یکی از پرطرفدارین روش های طراحی لوگو است.

لوگو تصویری چیست؟

لوگو تصویری (Picture Logo) که با نام لوگو نمادین نیز شناخته می‌شود از جمله انواع لوگو است که محصولات و خدمات و هویت شرکت را در غالب تصویر یا آیکن به نمایش می‌گذارد. در طراحی لوگو تصویری از اشکال و ترسیمات بسیار ساده استفاده می‌شود که می‌توانند ارتباط بهتری با مخاطبان برقرار کنند. این لوگوها به دلیل ارتباط موثری که با مشتریان و مخاطبان برقرار می‌کنند محبوبیت زیادی داشته و توسط بسیاری از کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع لوگو می‌تواند ایده‌های شرکت را بسیار موثرتر از متن معرفی کند. علاوه بر این لوگو تصویری ماندگاری بیش‌تری نسبت به سایر لوگوها دارد.

آموزش طراحی لوگو حرفه ای با فتوشاپ

یکی ازاهداف تیم طراحی لوگو داک، پرورش افرادی متخصص است، تا بتواند طراحی لوگو را اصولی پیش ببرد و با استفاده از ابزار پیشرفته، بهترین لوگو را برای مشتریان طراحی کند. شاید با استفاده از سایت های آنلاین و دانلود یک عکس بتوان یک لوگو مذهبی طراحی کرد، اما باید بدانید این لوگو ارزشی ندارد و در کسری از زمان از یاد رفته و ارزشی ندارد. بنابراین بهتر است طراحی لوگو را اصولی فرا بگیرید و یا از یک فرد متخصص استفاده کنید.

مزیت طراحی لوگو تصویری

طراحی لوگو حرفه ای با تیم لوگو داک، فرصتی برای معرفی برند شما به سایرین است. شاید کسی یک لوگو تایپ راسریع درک نکند، اما قطعا تصویر همراه یک متن را درک میکند. فرض کنید برای طراحی لوگو گلخانه به نام گل فروشی نارسیس فقط از نوشته استفاده شود قطعا کسی با دیدن اسم نارسیس متوجه نویشود که یک مغازه گل فروشی است، یک هایپر مارکت است یا یک فروشگاه لوازم آرایشی، ما اگربه جای نارسیس از یک تصویر گل استافده شود واسم برند کنار آن ذکر شود، قطعا اکثریت متوجه خواهند شد که یک لوگو یک گلفروشی است.